نحوه ایجاد دیتابیس MySQL در cPanel Çap et

  • 137

1)ابتدا مرورگر را باز نمایید و از طریق https://domain name/cpanelتوسط نام کاربری و رمز عبوری که در اختیار دارید، به کنترل پنل اکانت وارد شوید.

cpanel

2)بعد از ورود به cPanel از بخش Databases گزینه MySQL Databases را انتخاب نمایید.

cpanel

3)   در صفحه جدید سه قسمت به طور مجزا وجود دارد. ابتدا در قسمت اول نام Database را وارد نمایید و گزینه Create Database را انتخاب نمایید.

cpanel

4)   بعد از اتمام مرحله قبل در صفحه جدید گزینه Go Back را انتخاب نمایید.

5)   در قسمت دوم میبایست یک نام کاربری و کلمه عبور برای Database ایجاد کنید. بعد از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور گزینه Create User را انتخاب نمایید.

cpanel

6)   بعد از اتمام مرحله قبل در صفحه جدید گزینه Go Back انتخاب نمایید.

7)   در قسمت سوم بایستی نام کاربری و کلمه عبوری را که در مرحله قبل ایجاد کردید به Database متصل کنید. برای این کار، در بخش user همان نام کاربری که ایجاد کردید، و در بخش Database نام Database را برگزینید. سپس گزینه Add را انتخاب کنید.
 
cpanel
در صفحه جدید چک باکس All PRIVILEGES را برگزینید و روی دکمه Make Changes کلیک کنید.

cpanel

8)   Database ایجاد و اضافه گردید.

cpanel

از بخش Modify Databases دو لیست برای انتخاب هست یکی Check Database و دیگری Repair Database که توضیحات هر یک به شرح زیر است:

 با انتخاب نام دیتابیس مورد نظر خود و کلیک بر روی دکمه Check Database می توانید به بررسی دیتابیس و یافتن مشکلات آن ها بپردازید.

 با انتخاب نام دیتابیس موردنظر و کلیک بر روی دکمه Repair Database تعمیر پایگاه داده شما صورت می گیرد که اگر تعمیر به درستی انجام شود عبارت Repair Complete! و در غیر این صورت عبارت dose not support repair به معنی اینکه این نسخه ذخیره سازی repair را پشتیبانی نمی کند نمایش داده می شود.


cpanel


Bu cavab sizə kömək etdi?

<< Geri